Sponsorzaken TOP NIEUWS

Sponsors ontmoeten elkaar voor verbinding

Afgelopen vrijdagavond organiseerde de sponsorcommissie van de vereniging een bijeenkomst voor ondernemers. Het doel? Elkaar gewoon weer eens spreken en bijpraten over de sponsorvisie en de business club van SV Hoofddorp.

Ruud Vismans

Het was een geslaagde avond op een top locatie. Ruud Vismans gaf een rondleiding door zijn unieke   bedrijfslocatie de oude bloemenveiling te Aalsmeer.

Tegenwoordig beter bekend als The Beach. Hartelijk bedankt voor je gastheerschap, Ruud.

Sjef Maessen, de voorzitter van onze commissie, introduceerde zichzelf en vertelde de deelnemers over de visie op sponsoring en de business club. Daarna was het woord aan John Keunen die ons alles vertelde over de recent geïntroduceerde Meerpas, de nieuwe giftcard voor de Haarlemmermeer. Marco de Boer verhaalde over Vlieg Verzekeringen welke ook het SV Hoofddorp complex verzekert.

John Keunen
Marco de Boer

Daarna dronken we samen een drankje (de heerlijke wijnen werden ter beschikking gesteld door Wittebol Wijn) en genoten van de BBQ. Eelke de Graaf viel in de prijzen en won een hotelovernachting ter beschikking gesteld door Hyatt Place. Daar kun je mee thuiskomen. Vol ideeën om de club verder te helpen, om sponsoring en de business club samen verder vorm te geven en leuke locaties voor de volgende keer sloten we de avond af.

Eelke met zijn prijs