Mededelingen TOP NIEUWS

sv Hoofddorp Jeugdleden Gaan Verantwoord Loten Verkopen Met De Grote Clubactie

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie.

Het nieuwe voetbalseizoen staat weer voor de deur. Een seizoen onder andere omstandigheden dan gehoopt maar ik twijfel er niet aan dat jullie weer net zoveel ‘honger’ hebben naar de bal als wij !  Wij zijn er klaar voor en wensen jullie een prachtig, blessurevrij en sportief seizoen toe.

Maar om de club dat te kunnen laten bieden hebben we juist nu méér dan ooit jullie hulp nodig.

Doe mee en verkoop loten van de Grote Club Actie 2020 en wordt ook een WINNAAR. Want winnen doe je al bij één verkocht lot. Immers elk verkocht lot levert jou persoonlijk €. 0,50 op. Dus vul je zakgeld aan en doe mee als lotenverkoper van S.V. Hoofddorp.

Wanneer gaan we van start ?

Op zaterdag 19 september a.s. gaat de Grote Clubactie 2020 van start!  De verkoop verloopt traditioneel door persoonlijke verkoop met behulp van de verkoopboekjes maar kan zélfs dan óók on-line! Dat is béter in deze ‘corona-omstandigheden’ wat ons betreft.

Hoe werkt de loten verkoop ?

Voor de traditionele verkoopmethode ontvangen alle ruim 600 jeugdspelers, jongens en meisjes uit de Benjamini’s en JO8 t/m JO13 in de week ervoor via hun leider of trainer de verkoopboekjes met instructies. Heb je in die week nog niets ontvangen? Vraag ernaar bij je leider of trainer! Naast de éénmalige machtigingsmethode (invullen van de gegevens in het boekje) kan je nu óók met het verkoopboekje on-line loten verkopen! Dan moet de koper de QR code welke op het boekje staat scannen met zijn/haar telefoon. Vervolgens selecteert hij/zij jouw naam als lotenverkoper en het aantal loten dat hij/zij wil afnemen. Na bevestiging van de aankoop ontvnagt de koper direct de lotnummers en worden de verkochte loten op jouw naam geregistreerd. Je kan hieronder de instructievideo bekijken:

Deelname aan de on-line verkoop methode kan alléén na jouw registratie bij de organisatie van de Grote Clubactie. Wil jij on-line loten verkopen stuur dan een e-mail met jouw naam, je team en jouw e-mail adres, naar josvanbakel.svhoofddorp@live.nl. Dan zal hij voor registratie zorgdragen. Je kan jouw gegevens om deel te nemen aan de on-line verkoop nu al aanleveren ! Dan kan je vanaf 19 september direct aan de slag!

De Grote Clubactie is een belangrijke inkomstenbron voor de vereniging en ook voor jezelf !

Speel jij in een andere leeftijdscategorie en wil je ook meedoen ? Dat kan, haal een verkoopboekje op bij het wedstrijdsecretariaat vanaf 19 september a.s. óf meld je óók aan voor de on-line verkoop methode bij josvanbakel.svhoofddorp@live.nl.

Hoe doen we allemaal mee ?

Jeugdspelers verkopen loten aan familie, buren, vrienden. Dat kan via het verkoopboekje met éénmalige machtiging maar ook via ‘online-verkoop’. Meld je daarvoor aan bij josvanbakel.svhoofddorp@live.nl zodat registratie van jouw online verkoop kan plaatsvinden.

+  Leden van S.V. Hoofddorp kopen loten van onze jeugdleden.

Ouders van onze jeugdleden kopen loten, en stimuleren opa’s, oma’s, ooms, tantes, buren en verre neven en nichten om loten te kopen van hun kind… en….Je kan aan je ouders vragen of het bedrijf waar zij werken een Superlot wil kopen! Zo’n Superlot van €. 150,= bestaat uit vijftig individuele lotnummers die de leiding van het bedrijf bijvoorbeeld aan haar personeel kan schenken. Dan maakt het personeel kans op mooie prijzen.  Download daarvoor het intekenformulier.

Leiders en trainers stimuleren de lotenverkoop, niet alleen op 19 september, maar ook in de weken erna, En zij stimuleren de tijdige afdracht van de verkoopboekjes in de inleverbox op het wedstrijdsecretariaat tot uiterlijk zaterdag 16 november a.s.!

Wat levert het op ?

Als koper van loten maak je kans op schitterende prijzen, waaronder een hoofdprijs van €. 100.000,=!

Als verkoper ontvang je voor ieder verkocht lot €. 0,50 van S.V. Hoofddorp. Dat geldt ook voor een verkocht Superlot, maar dat telt dan wel gelijk voor 50 verkochte loten …!!

Voor de vereniging levert het een belangrijke financiële bijdrage op, die zoveel mogelijk ten gunste komt aan het jeugdvoetbal en jeugdevenementen.

Doe mee met de verkoopwedstrijd!

Doe als verkoper meer mee aan de Kids-verkoopwedstrijd en maak kans op deze prijzen. De hoofdprijs is een iPad! Voor meer info ga je naar: www.kids.clubactie.nl. Daarnaast beloont S.V. Hoofddorp ook de drie beste lotenverkopers met een huldiging en een prijs! Tot slot….Als je met je hele S.V. Hoofddorp team deelneemt en samen de meeste loten verkoopt van alle S.V. Hoofddorp teams, maak je kans op een teamuitje naar een thuiswedstrijd van het Nederlands Elftal, mits dat weer mogelijk is binnen de ‘corona randvoorwaarden’.

Dussssssssssssssss, we doen allemaal mee !

Belangrijke data op een rij;

Zaterdag 19 september 2020officiële start lotenverkoop

Zondag  15 november 2020Uiterste datum inleveren verkoopformulieren met éénmalige machtiging op wedstrijdsecretariaat

Woensdag 9 december 2020Trekking Grote Clubactie loterij

Overige belangrijke info:

• Deelnemen aan online-verkoop ? Meld je per e-mail bij josvanbakel.svhoofddorp@live.nl
  • Extra verkoopboekjes nodig ? Deze zijn op te halen bij het Wedstrijdsecretariaat
  • Extra intekenformulier Superloten nodig ? download van www.svhoofddorp.nl/……………………..
  • Inleveren verkoopboekjes ? zodra je klaar bent met de loten verkoop, of je volle boekjes kwijt wilt, kan je die inleveren op het Wedstrijdsecretariaat in de speciale inleverbox !.
  • Bekendmaking beste lotenverkopers;  begin december 2020
  • Bekendmaking beste loten verkopende team; begin december 2020