Algemene najaars ledenvergadering S.V. Hoofddorp 2018

12 december 2018

over verleden, heden en toekomst

De kantine was uitermate goed gevuld tijdens de Algemene Najaars Ledenvergadering op 10 december jl; de opkomst was hoog. In een positief-kritische sfeer, legde het bestuur van S.V. Hoofddorp tijdens de bijeenkomst verantwoording af aan haar leden van het afgelopen seizoen gevoerde beleid en van de financiële situatie van de vereniging.

Lidmaatschapsspelden

Naast de vaste agendapunten was er ook volop ruimte voor feestelijk nieuws. S.V. Hoofddorp eerde een viertal leden voor hun trouwe lidmaatschap met een lidmaatschapsspeld en oorkonde. Anjo Lanenga en Michiel Eradus werden voor hun lidmaatschap gedurende 25 jaar in het zonnetje gezet; Pieter van der Vlugt Jr. en Willem Berkhout zelfs voor hun 40 jarig lidmaatschap.

Lid van verdienste

Wim Uijtenhaak werd voor zijn grote verdiensten als webmaster voor de club geëerd als Lid van Verdienste, waarbij zijn grote deskundigheid en drang naar actualiteit van hem en zijn team werden geroemd.

Ereleden

Bert van Scheppingen was naast zijn functie bij de Zondag-1 al decennia de stille kracht achter zijn echtgenote Ria; de koningin van onze kantine. Ria en Bert namen tijdens de ledenvergadering na decennia gezamenlijk afscheid van S.V. Hoofddorp. Bert ontving daarbij de onderscheiding als Erelid; een erkenning die zijn vrouw Ria al eerder van de vereniging ontving. Ria kreeg tijdens de vergadering weer haar vaste barkruk terug, die even zoek bleek te zijn, maar inmiddels bleek te zijn omgetoverd tot een gouden eerbetoon voor de minstens 100.000 broodjes waarmee zij haar gasten in de afgelopen jaren verwende (foto).

Bestuurslid Communicatie & PR Ton Hofstra ontving na zijn 13-jarige bestuursfunctie eveneens het erelidmaatschap voor zijn bijdrage aan de ontwikkeling en uitvoering van een gedegen communicatiebeleid, dat naar zijn zeggen paste bij het niveau van een professioneel georganiseerde amateurvereniging. Zijn dank ging daarbij uit naar alle vrijwilligers, die hem daarbij de afgelopen jaren onmisbaar hebben gesteund.

Nieuw bestuurslid Communicatie & PR

Onur Ozyigit is door de Ledenvergadering gekozen als opvolger van Ton Hofstra en neemt de verantwoordelijkheden per direct van hem over. Daarbij blijft Ton ten behoeve van de continuïteit achter de schermen Onur ondersteunen zo lang dat wenselijk is. Binnenkort meer over Onur op deze website en op onze Facebook-pagina.

Nieuwsgierig naar de foto’s van de Algemene Najaars Ledenvergadering van 2018?

Kijk verder...
(Foto’s: Ton Hofstra en Jeroen van der Werff)

Ontvang het laatste nieuws als eerst, meld je aan voor de S.V. Hoofddorp Nieuwsbrief: