LEDENADMINISTRATIE

Onur Ozyigit

Bankrekeningnr. t.n.v. S.V. Hoofddorp te Hoofddorp
Rabobank te Hoofddorp – NL67RABO032.45.07.208 (algemeen)
Rabobank te Hoofddorp – NL70RABO034.58.35.611 (contributie)

Het algemene correspondentieadres van sv Hoofddorp, ook te gebruiken voor correspondentie m.b.t. ledenadministratie, is:

2130 AT HOOFDDORP

Mogelijk lidmaatschap:

Wedstrijden Trainen KNVB-lid Stemrecht Teamgeest Contributie
Spelend lid ja ja ja ja ja ja
Niet-spelend lid nee ja ja ja ja ja
Beperkt-spelend lid Ja (max 12 per seizoen) ja ja ja ja ja
Vrijwilliger nee nee afhankelijk van functie ja ja nee
Donateur nee nee nee nee ja ja

Vertrouwelijk

Uw gegevens worden vertrouwelijk vastgelegd in de Ledenadministratie van sv Hoofddorp, waarbij sv Hoofddorp deze gegevens uitsluitend gebruikt voor eigen doeleinden (contributie-inning, verzenden informatie, etc.). sv Hoofddorp verstrekt uw (verplichte) gegevens aan de KNVB.

De KNVB kan contact gegevens van leden gebruiken voor sponsor- of reclame-acties. Wie hier geen prijs op stelt kan dat schriftelijk kenbaar maken aan de KNVB (Afdeling Publieksvoorlichting, Postbus 784, 3700 AT Zeist) of via het contactformulier op de KNVB website.

Ledenadministratie contact form
Voor vragen over het lidmaatschap kan je middels onderstaand formulier contact opnemen met de Ledenadministratie.