Ledenadministratie TOP NIEUWS

Aanmelden, afmelden en overschrijven….

Het einde van het voetbalseizoen is in zicht, de voorbereidingen voor seizoen 2022/2023 zijn in volle gang! Wil je lid worden van onze TOP vereniging ?

Ga naar  AANMELDEN!

Voor degene die onze vereniging gaan verlaten, hieronder wat concrete punten om in de gaten te houden:

Opzeggen lidmaatschap: schriftelijk vóór 1 juni 2022 via ledenadministratie@svhoofddorp.nl

Leden zijn zelf verantwoordelijk voor het beëindigen van het lidmaatschap.

Doe dit daarom niet via trainers en/of leiders maar direct bij de ledenadministratie van SV Hoofddorp

Mocht je naar een andere vereniging gaan, laat dan toch weten of lid wilt blijven van SV Hoofddorp. Je kunt bij 10 verenigingen lid zijn, echter je kan maar bij één vereniging speelgerechtigd zijn (uitkomen in KNVB wedstrijden).
Voor informatie over overschrijvingen, hierbij de link naar alle regels en voorwaarden:

Nationale overschrijvingen amateurvoetbal mogelijk tot en met 15 juni | KNVB

Wellicht ten overvloede, de overschrijving wordt in gang gezet door de nieuwe vereniging. Dat proces gaat lopen op moment dat je daar inschrijft. De nieuwe vereniging zet dan de overschrijving in gang.

LET OP: OVERSCHRIJVINGSVERZOEKEN MOETEN 15 JUNI 2022, OM 23.59 BIJ DE KNVB BINNEN ZIJN!